دانشجویان پزشکی تبریز ورودی 92

اسلاید های ویروس دکتر رحیمی

علی ادیب | پنجشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۳۵ ب.ظ
دوستان این اسلایدای ویروس که آقای حجازیان زحمتشو کشیدن آپلود کردن ، به نظرم کامله آگه احیانا ناقص بود همینجا بگید در اسرع وقت آپلود می کنم . 



توجه : فایل کامل شده و آپلود شده در صندوق بیان . 
  • علی ادیب

نظرات  (۳)

واقعا عالی بود کل وبتون سلامت باشین و تندرست
ادیب جان چرا تو bayanbox اپلود نمیکنی?دانلود از dropbox نمیشه!!!!
پاسخ:
چون خودم آپلود نکردم ، آقای ججازیان زحمتشو کشیده بود واسه همون . یکم صبر کنید دانلود میشه منم سعی می کنم فردا صبح خودم دانلود کنم و دوباره آپلود کنم اگه بشه .
درست حسابی لطفا همینجا آپلود بزارین صندوق بیان من ک پیدا نکردم
پاسخ:
دوست عزیز روی دانلود کلیک کنید .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی