دانشجویان پزشکی تبریز ورودی 92

ما رفع زحمت کنیم دیگه!!

اسلام حسن پور | دوشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۴، ۰۴:۳۱ ب.ظ

دوستان سلام
نمیدونم در طی این چن ترم که بصورت رسمی و غیر رسمی نماینده بودم، مفید بودم یا نه..گاهی بقول بچه ها دست پشت پرده بودم یا نبودم بازم نمیدونم !! در فعالیت های ورودی خوب بودم یا نبودم اینم نمیدونمblusاما امروز به دلیل یک سری مشکلات و دغدغه های شخصی، روحی – روانی و یا غیر شخصی :relaxed: با عرض پوزش و معذرت خواهی فراوان، قصد دارم دیگه ادامه ندم.

در طی این مدت افرادی بنابه دلایلی از حرفای من شاید رنجیده خاطر شده باشن، دوستانی رو شاید گاهی ناراحت کرده باشم، بنابراین لازم میدونم که ازتون طلب بخشش کنم و امیدوارم کم و کاستی های علوم پایه و ناملایمتی های آموزش رو به بزرگی خودتون نادیده بگیرید و ببخشید.

از اینکه برای تجربه مجدد دانشگاهی، هم ورودیِ دوستان 92 ای تبریز هستم بسیار خرسند و خوشحالم و امیدوارم که این ورودی همونطور که تا بحال با زحمت و تلاش تونسته از لحاظ دوستی ها و از لحاظ درسی خوب پیش بره، از این به بعدهم با توان بیشتر ادامه بده. ان شاالله که در آینده ای نه چندان دور پزشکان دلسوز جامعه باشیم و علاوه بر درمان جسمی مردم، درمانگرانی مهربان و پرتلاش باشیم.
تا بحال شخصا سعی داشتم که بیشترین تلاشم در راستای ایجاد روندی درست در برنامه ها و کارهای ورودی باشه، هر چن که مطمئنا بسیار ضعیف کار کرده ایم، اما در طی این مسیر، افراد زیادی هم همواره کمک کردن خصوصا دوستان نزدیکی چون آقایان حسن پور و خوشباطن که چه در طی ترم های قبل نمایندگان رسمی بودند و سعی در کمک کردن به اونها داشتم و چه الان که من به عنوان نماینده بودم و این دوستان بیشتر از من جور کارها رو کشیدن و هم چنین از خانم افتخاری که واقعا و به جد تلاش کردند و با وجود مشکلاتی شخصی ای که خود من از ابتدای ترم داشتم، زحمت انجام بسیاری از کارها رو کشیدند و جا داره ازشون تشکر کنم.:pray: 

اما
:o:در مورد برنامه های ترم جاری، خانم افتخاری هستن و زحمت ادامه کارها رو میکشند و امیدوارم بتونن موفق باشند و کم و بیش تا انتخابات بعدی در حد توان کمکشون میکنیم. برای دوره فیزیوپات هم هرکدام از دوستانی که آمادگی داشته باشن که نماینده بشن، تاریخ انتخابات در هفته های آینده ان شاالله اعلام خواهد شد.:o: 

در نهایت بازم عذر میخوام که در این شرایط استعفا میدم، هر چن که بهرحال نمایندگی مسند و مقام رسمی ای نیست که از کلمه استعفا استفاده بشه ولی خب بهتره بگم که از ادامه نمایندگی انصراف میدم و به بزرگی خودتون بر من خرده نگیرید:pray::blush: :pray:

     ----------------------------------------------------------------------------
یه دعایی هم از خواجه عبدالله انصاری عزیز که بدجور کارش درسته، بیارم، که ازمون دلخور نشه:blush:

:maple_leaf:fallen_leaf:leaves:
الهی نسیمی دمید از باغ دوستی، دل را فدا کردیم،
بویی یافتیم از خزینه ی دوستی، به پادشاهی بر سر دو عالم ندا کردیم.
برقی تافت از مشرق حقیقت، آب و گل کم انگاشتیم و دو گیتی بگذاشتیم، یک نظر بسوختیم و بگداختیم. 
بیفزای نظری و این سوخته را مرهم ساز و غرق شده را دریاب، که می زده را هم به مِی دارو و مرهم بود.
الهی!هر شادی که بی تو است، اندوه آنست.
هر منزل که نه در راه تو است، زندان است.
هردل که نه در طلب است ویران است.یک نفس با تو به دو گیتی ارزان است،یک دیدار از آنِ تو به صدهزار جان رایگان است.

دل باغ تو شد پاک بِبُر زان که درین دل
یا زحمت ما گنجد ویا نقش خیالت
جان نیز به نزدتو فرستیم بدین شکر
صد جان نکند آنچه کندبوی وصالت
:leaves:fallen_leaf::maple_leaf:

  • اسلام حسن پور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی