دانشجویان پزشکی تبریز ورودی 92

تکمیلی انقلاب استاد خیری

علی ادیب | چهارشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۵۱ ق.ظ

سلام دوستان 

نیمه شعبان رو به همه تبریک می گم و پیشاپیش رحلت امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد رو هم تسلیت . 

امیدوارم از فرجه ها (تعطیلات :دی ) هم به بهترین صورت استفاده کنین و خوش بگذره . 



بقیشو از زبان آقای حجازیان بخونین : 


سلام  و خسته نباشید !

این فایل مطالب تکمیلی درس انقلابه ، که استاد به من داده بودن . 

راستشو بخواین می خواستم حذفیات کتاب رو از استاد بگیرم و همراه اینا بدم به زیراکس متاسفانه ولی استاد رو تو دانشگاه نتونستم پیدا کنم . 

واسه همین یکم دیر شد که اونم شرمنده دگ !! 

پس حذفیات رو هم بعدا خدمتتون تقدیم می کنم . 

این رو هم دوستانی که همچنان تبریز هستن می تونن شنبه از زیراکس تحویل بگیرن .

(بقیه ی دوستان هم می تونن از این پایین دانلود کنن )

دانلود


  • علی ادیب

نظرات  (۳)

سلام علی جان میشه درباره اون مطالبی که استاد بهداشت گفت ارائه بدید کمی توضیح بدی.
پاسخ:
سلام همکلاسی جان ، اگه منظورت تکالیفیه که تو سایت هست . خوب باید بری به سایت وارد بشی بعد پزشکی اجتماعی 3 رو انتخاب کنی ، بعد از اینکه وارد شدی 3 تا تکلیف آخر اونایی هستن که باید انجام بدی و که توضیحاتش و مهلت تحویلشون نوشته شده . 
کدوم سایت؟

پاسخ:
dln.tbzmed.ac.ir
ادیب دلبندم وارد نمیشه.رمز چیه؟
خواهش میکنم هر نکته مبهمی رو که به ذهنت میرسه توضیح بدی تا من اینقدر مزاحم تو و خودم! نشوم.

پاسخ:
" با سلام

لطفا به آدرس http://dln.tbzmed.ac.ir  مراجعه کرده و درس پزشکی اجتماعی 3 سال 94 را انتخاب کنید . نام کاربری و رمز ورود شماره دانشجویی شماست. بعد از ورود تنظیمات شخصی رمز خود را تغییر دهید. در صورت بروز هرگونه مشکل ، با شماره تلفن 33362700 داخلی 283 مهندس احمدیان تماس بگیرید . "

 

فک نکنم دیگه نکته ی مبهمی مونده باشه .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی